Saturday 24 December 2016

Latihan Menulis Konsisten 30 Entri

Teks & Foto: Hifzaila Hafni

Catatan 5.11.2016.

Hampir 3 hari saya berkongsi tentang topik berpantang di Facebook, sebagai menyahut cabaran Tuan Zamri Mohamad (rujuk entri sebelum ini).

Saya fikir lebih baik saya turut kembangkan perkongsian ringkas di Facebook di blog ini juga sebagai latihan menulis untuk saya.

Saya akan menulis di bawah hashtag #berpantangtenang. Sasaran sebanyak 30 entri.

Saya akan cuba kongsikan antara lain pengalaman berpantang, menu pantang, cabaran dalam tempoh berpantang, sejarah ringkas tentang amalan berpantang, berpantang sendiri serta kepentingan berpantang untuk kesihatan.

Saya bukanlah orang yang pakar dalam bidang ini cuma saya suka berkongsi pengalaman melalui fasa ini selain akan melaluinya sendiri tidak lama lagi. Insha Allah.

Semoga dipermudahkan dan dilancarkan urusan oleh Allah jua.

Doakan kejayaan misi berpantang dengan tenang ini.

No comments:

Post a Comment