Saturday 24 December 2016

Entri Pengenalan

Teks: Hifzaila Hafni

Alhamdulillah.

Blog ini diwujudkan untuk menghimpunkan entri berkenaan pengalaman berpantang saya.

Tujuan asal tajuk ini dipilih sebagai latihan untuk konsisten menulis. Namun dalam masa yang sama ingin berkongsi pengetahuan dan pengalaman dalam misi #berpantangtenang.

Entri ditulis bermula akhir bulan Oktober dan berterusan hingga kini.

Sebelum ini, entri dikeluarkan di blog rasmi saya: hifzaila.blogspot.my.

Namun, saya pindahkan kesemua entri di sini untuk lebih fokus dan memudahkan.

Blog ini secara tak langsung menjadi ruang catatan peribadi saya untuk rujukan di masa hadapan.

Walaupun begitu, bagi yang tersinggah membaca di sini, saya doakan kalian menemui sesuatu yang dicari.

Semoga bermanfaat.


No comments:

Post a Comment